This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

SaKiT DaN KeSaKiTaN

Assalamuaikum…. Hari2 keje kuat..aku dapat merase kan aku bakal atau kemungkin aku

akan mendapat sakit..!! tapi sakit ape..!! Aku rase badan aku macam kurang sehat…

sendi2,otot2 dan kepala aku x okey macam semalam.. tapi tak da pulak selsema..!!

tak kan aku dah terkene wabak 2..!!Ya Allah jauh kan lah aku dari penyakit 2..!!

Perjalan aku masih juah lagi.. utang dengan kerajaan pun tak bayar lagi..!!!

Simptom Yang Ada Dekat Aku..:

  • Kepala pening
  • Badan rase berangin
  • Sendi rase tak kuat ( Nak jalan malas)
  • Kerap batuk
  • Muke pucat (Da tak cute lagi)
  • Selera makan terjejas ( Tak da hati nak makan)

Aku harap Sehat Dalam Masa Terdekat Ni..!!!

Doa2 kan aku cepat baik ye


شهرول نيزام

.


.

0 ulasan:

Post a Comment