This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

KeLaB BeLiA

Aku Join Satu Kelab Belia..

Name kelab nye belia MYC Sungai Besar..
Tapi aku masuk untuk kawasan cabang twon..

sebab tempat ni popular dari tempat lain kat sungai besar ni..
Tapi yang best nya kelab ini sebab utama aku join aktiviti dia yang best..

pun satu hal jugak..tapi sebab musabab nya aku join kelab ni dapat baju t-shit la..ha3

baju diorang buat stylo gak..tapi misi aku bukan baju punya hal..
tapi aktiviti dorang yang boleh dikata best..tapi itu masa dorang terangakan la,

yang sebenar2 nya aku pun tak tahu dorang akan laksanakan ker tak..
tapi apa pun aku harap kelab aku masuk ni tak sia2 kan kehendak anak muda macam aku…hehhehe





Tapi Apa Yang Penting Kelab Ni Bakal Berjaya Sebab Kehadiran Aku..

شهرول نيزام

0 ulasan:

Post a Comment