This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

MaLaM pErTaMA sOLat TaRaWiH





MALAM PERTAMA TARAWIH~~~~



Assalamuaikum..~~~

Hari ni pas isyak aq pergi masjid makmuriah untuk solat tarwih.. sebab aku dah solat isyak kat Rumah.. aku pergi jalan kaki aje..sebab rumah aku tak jauh dri masjid makmuriah..mase dalam Perjalanan tu aku ade nmpak grup mamat moto..gaya macam gengster..tpi tengok muke sume Macam budak sekolah..hahha

Time 2 aku tengok ade sorang dari dorang tengah pegang fon time 2 die ckp dengan mak die
Aku terdengar mak die tanya kat tengah buat apa???
Die jawab tga solat isyak..
~~terpikir aku bulan pose pon nak.. tipu mak ker..???
Hahha..sedang kan tengah lepak tpi jalan..awal pose da bat dose..
Mmmnnn..apa nak jdi budak sekarang ni..~~~

Aku dah nk masok perkarangan masjid..time 2 tazkirah baru nk bermula..jdi aku terus masok ..kat Sini tazkirah dorang bace sebelum nak solat tarwih..

Start solat pukul 9.05 pm..Alhamdulilah dapat gak buat solat tarwih..walaupun aku buat 8 rokaat Aje,tapi aq ber syukur sebab dapat laksanakan tanggungjawab aku sebagai orang melayu yang Ber agama islam...syukur malam pertama ramai orang datang...

Memang memberangsangkan,sof dewasa sampai 11 line~~~sof kanak2 ade la 4 line..syukur Sangat~~~aku harap malam besok pn macam malam ni..mmmmmnn..


Aku Terpikir Dalam Dunia Ini Apa Yang Berlaku Semua Ketentuan ALLAH..

Dengan Izin-Nya Dapat Aku Solat Tarwih..
شهرول نيزام

0 ulasan:

Post a Comment