This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

KuiH & RaYe

Assalamualaikum

Taun ni belaje besaw la..
mak beli kuih raye byk sngt..
sampai penuh meja kat umah 2..



شهرول نيزام
0 ulasan

HaRi BerGumBira.

Assalamualaikum

Hari raye ke-7 dalam sejarah kami. Pertandingan Ps2 kategori bola sepak antara taman & kampung.


Venue Perlawanan

Player Ps2



Aksi Poyo Mereka
شهرول نيزام
0 ulasan

Jenjalan Ke SaNe SiNe

Asslamualaikum

Ni Pic Time Kitaorang Suke2
1 ulasan

Aku Sepi Tanpa Mu Ramadhan

Assalamualaikum

Puasa ke 28..

lagi 2 hari puase akan berakhir aku rase sedih sangat meninggalkan nya,bulan ni banyak mengajar aku cara menyelesaikan masalah2 aku selama ni, aku berharap ramadhan yg bakal aku akhiri ni,akan membuat aku lebih matang dan bersungguh dalam menjalani kerja serta tanggungjawab pada tuhan,keluarga n sahabat2..


Selamat Tinggal Ramadhan
Aku Mengharap Ramadhan Tahun Depan Aku Masih Berpeluang Utk Laksanakan

0 ulasan

Hadiah RaYe

KaD RaYe kAwAn2













0 ulasan

Dulu Dan Kini



Assalamualaikum


Aku baru balik masjid
Kemalasan melanda aku.
Bukan aku yang malas...
Tapi malas yang datang pada aku...

Aku tak mau malas-malas.
Sebab bila aku malas,aku akan jadi pemalas...

Akhirnya,aku tidak lakukan sebarang kerja.

Kerana aku diselubungi kemalasan yang malas untuk aku tafsirkan....

  • Dalam kemalasan ni,aku terfikir,macam mana aku boleh jadi bulat sebulat hari ini...hehhe
  • Tak banyak yang aku harapkan,aku cuma berharap agar aku dapat kembali ke bentuk asal aku yang KURANG sedikit bulatnya..hehhe( Bulat mc Hafiz AF).hehhe



To




Ingat Puase Boleh Kurus Rupenye Lagi Bertambah Ade La..
hehhe..
Tanda Aku Sehat..!!!
شهرول نيزام

0 ulasan

17 PuAsA





Assalamualaikum


Hari ni 17 pose.

Hari dalam sejarah islam
Malam tarawih ke-18
Aku dengar tazkirah sebelum tarawih..ustaz 2 mencerita kan tentang berlakunya peperangan badar pada 17 ramadhan..Pada hari peperangan tentera islam hanya seramai 300 mana kala tentera yahudi@kafir@musyrikin
seramai 1000 lebih..tetapi dengan izin ALLAH tentera islam menang..



Sebagai seorang manusia kite kene ber usaha bersungguh2.
untuk mencapai kejayaan..
tetapi ape2 perkara terjadi semua dengan izin-NYA

شهرول نيزام


0 ulasan

NaK BeLi Ke KeTe 2..!!!

Assalamualaikum..~~
Hari pose ke-11 hari 2..~~
tgah hari..
aku dengan emak bermuswarah..~~berbincang pasal kerete..~~hehe..bab ni aku suka..~~sebab nya mak soh aku beli kete..~~hahha..

Perbincangan Yg Berlaku pada 1. 9 .2009

Emak: Mak suke ViVa cam Akak Ijut ko 2.
EcAh: hehe..tapi mak ecah minat kelisa la..
Emak: Ecah kelisa 2 kecik la.nati takut x muat nak bawak sume..!!!
EcAh: Alamak tapi ecah minat kelisa sebab saiz ngn ecah sesuai.lagi pn kn
senang abah,kak Idah n adik pakai..~!!!
Emak: susah la ckp ngn ecah ni..~~~suke hati la..~~
EcAh: hehe..suke22..


Hari pose ke-15
lepas berbuke
Aku 1 fmly bermuswarah..bab yg same..pasal kete lagi..bercanggahan pendapat..huhu

Perbincang Yg ke-2 5.9.2009

Alang: ko ni minat kete ape sebenar nya..???
EcAh: hahha..kete kelisa lang..tp mak soh beli ViVa SE..
Alang: ikut ko la nk bat pilihan..
EcAh: hehehe.~~~
AMat: ko ni betoi2 ade duit ker..??
EcAh: mste la ade..hahha..kn dah keje..~~
Alang: ecah ape kate ko beli kete SAGA BML SE aje..jimat sikit..
AMat: haha..betoi2 besar sikit dari ViVa.. ViVa mahal taw~~
EcAh: tapi ecah x minat la Saga 2..~~
Emak: ehy..bagus gak ecah Saga Bml SE Besar pn besar..~~
EcAh: alamak knape pulak Saga mak..~~!!!
Alang: ko amek aje dulu pe2 cube aje..~~~
EcAh: alamak..tapi Saga Bml 2 besar la..ecah suke yg kecik2 aje..
Emak: mmnn..kolo x xpayah beli langsung..!! (tgah hott la 2..)
Alang: hehe..Pikir dalam2..ecah
AMat: hehehe..
EcAh: bagi ecah pikir dulu ye semua..~~~!!


Jadi ckng aku dalam di lema patut ke aku setuju ngn pendapat dorng..???
hahha..
tolong aku..~



شهرول نيزام

0 ulasan

BaDmiNtOn HiDuP kAmi

Keriangan Kami Bermain Badminton

Assalamualaikum..
hari selasa mlm pukul 10.30pm@lepas terawih..~~~

Mlm paling best tok mggu ni.sebab aku dengan dak2 men badminton.ha3.Ni semua ade misi taw.
misi utama kitaorang bermain sambil bermusuh.~~hehhe..bermusuh bkn sebab awek ker ape bnde ker..~~ni semua ni dendam lame.~~haha..Mase dlu pnyer kes.time kecik2 sekaranng baru maw tebus..hehhe..tapi kami tak bergaduh sebab kawan baik..~~huhuhu..adat permain ade yg kalah dan ade yg menang..~~tapi kitorng mlm 2 xkalah..hehhe..


Musuh utama



Team paling hebat sekali

شهرول نيزام
0 ulasan