This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Dulu Dan Kini



Assalamualaikum


Aku baru balik masjid
Kemalasan melanda aku.
Bukan aku yang malas...
Tapi malas yang datang pada aku...

Aku tak mau malas-malas.
Sebab bila aku malas,aku akan jadi pemalas...

Akhirnya,aku tidak lakukan sebarang kerja.

Kerana aku diselubungi kemalasan yang malas untuk aku tafsirkan....

  • Dalam kemalasan ni,aku terfikir,macam mana aku boleh jadi bulat sebulat hari ini...hehhe
  • Tak banyak yang aku harapkan,aku cuma berharap agar aku dapat kembali ke bentuk asal aku yang KURANG sedikit bulatnya..hehhe( Bulat mc Hafiz AF).hehhe



To




Ingat Puase Boleh Kurus Rupenye Lagi Bertambah Ade La..
hehhe..
Tanda Aku Sehat..!!!
شهرول نيزام

0 ulasan:

Post a Comment