This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Dolan2 kU

Tarikh : 04/09/2010

25 Ramadhan
Assalamualaikum..
Part 1
Semalam adelah hari merongeng aku bersama crew2 Mony, sbb da nak raye kan..!! aku bajet nak pergi JJ Bukit tinggi aje. Tapi atas desakan pemandu aku yang agak gagah lagi gantang jadi aku pun di pakse ke Plaza alam sentral (PAS) (^_^) muka agak kecewe. lepas sampai, aku dengan crew2 Mony nak cari car park..!! pusing pnya pusing mak hait tak ada yang kosong..!! udah la lapar tunggu hampir 20 minit baru ade kosong..haha..yes2 bole dah masuk...hihihi


Part 2

Sebelum Nak berbuka aku dengan Crew2 Mony ronde2 dulu usha2 barang.. dari atas sampai bawah. naik letih da. Bajet nak berbuke la kat foodcourt aje. jadi aku pn rilex ar. sbb igt orang tak ramai. jadi buat selamber aje ar. hahaha... sekali..!!! da sampai tak de 1 pun yang kosong..!! mmg frus ar. dah nak dekat bebuke dah..aduh.. Semua buat muke kecewe.@ Seposen.!! hihihi..
(akibat dari 2 aku and crew Mony terpakse la bebuke dekat bawah pokok yang indah bersama2..hahha ) padan muke.. tapi..!! best sebab frstime dalam idup aku.. (^_^)

Part 3

Lepas Solat maghrib aku and crew Mony g toilet mcm biase...hahha..lelaki kan...mesti la nak berdandan jugak. hihihi... tengah sedap2 menghias diri. untuk kelihatan kacak..tertiba aje ade 1 kejadian yang agak lawak..hahahha...kolo nak ikot kan bukan la lawak tapi sedih..!!! hihi...gelak bahan..!! ade 1 hamba Allah ni. die terjatuh mase tangah melafas kan niat nya yang suci lagi murni..hihi..jadi aku and crew mony terkejuutt giler sambil terngaga @ terlupong.. hihihi... sumpah lawak..!! (tapi ape2 hal pun aku rase berdose sebab kutuk hambar allah) (1 lagi jangan pakai selipar crok tak ori-akibatnya jatuh dalam toilet) hihi...


sebenarnya banyak lagi. tapi atas sebab2 yang bole membahaya kan crew2 mony aku, jadi aku buat la citer ni pendek sikit. apa2 hal pun aku enjoy giler sebab dapat jalan2 dengan member2. thank u my frew...!! hahaha...lagi beberapa ari lagi nak raye...tapi aq baru beli 1 helai t-shirt aje..
sedih jugak...huihuhu..orite chow..


Yang Baik 2 Datang Dari Allah
Yang Buruk 2 Datang dari Kita Sendiri.

0 ulasan:

Post a Comment