This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Kenanganku Bersamamu



Assalammualaikum



Hari : Jumaat@ 12.03.2010

Waktu : 10.10 P.m

Rindu Ku Padamu

Sudah 3 tahun lebih aku ke hilangan teman yang selalu menemani aku ketika dulu,sejak kebelakangan ini aku mula rindu kan nya, aku pun tak tahu kenapa aku merindu die..??? entah lah aku masih tak jawapan nya..!!! 2 ke 3 hari ni bila tido aku asik bermimpi kan nya...!!! kenapa wajah nya selalu muncul..??


Kenangan Ku Bersama Mu


Kami kenal sejak di bangku sekolah lagi, seingat aku kali pertama kami berkenalan dengan die berpunca dari pergaduhan kecik antara kami,punca nya adalah berebut tok bermain badminton..!! ermm..lalu aku memukul die tanpa berfikir panjang..ermm..jadi masa itu lah aku tunjuk kan kekuatan aku kepada die....hahaha..(Gelak jahat aku masa tu)..tapi 2 kenangan masa mula2 kenal..


Sewaktu sekolah menengah masa tu aku form 4 aku dapat tawaran pergi ke sekolah teknik kajang..time 2 aku pun excited n xsaba nk pergi..tapi die pujuk aku jangan pergi..!! aku serba salah terhadapan die..sebab kami kawan baik.. jadi aku ambil keputusan tidak pergi ker sekolah yang aku idam2 kan selama ni...ermmm....2 tanda aku dengan die tak boleh berpisah..



Penghujung form 4 aku dengan die masuk kelab badminton sabak bernam..masa kami memang tak pandai main badminton..time kami trning selalu kena marah dengan juru latih..tapi kami tekad nak belajar sampai pandai main@terre..berkat dari kami belajar 2 kami dapat mewakili sekolah dan daerah..alhamdulliah..


Selepas SPM kami pun mula berpisah sebab kami dapat melanjutkan pelajaran ke tempat yang berbeze..dari situ lah kami mula renggang..sebab kami belajar tempat yang berjauhan..tapi bila cuti sem kami akan berjumpa gak tapi cuma tak mesra mcm dulu2.. ermmm :(


Time pratikal aku dapat pratikal dekat aja di Beras Bernas Sungai Besar.tapi die agak jauh di Tmalaysia kuala selangor..jadi kami jarang jumpa melain kan hari minggu aje..tapi kolo sekali melepak kami tak ingat nak balik rumah...huhu...


Detik2 perpisahan kami,2 hari sebelum kejadian time 2 hari selasa aku ajak lah die keluar pergi pasar malam,kami habis kan masa kami tok usha2 aweks2..hihi...sebab kat pasar malam ramai aweks cun2..huhu...jadi kami suke la mengacau..hihi..time 2 manis2 belake..:)


Hari khamis subuh jam 5.56 am die x-cident dengan kawan die,dorang masuk dalam parit mase 2 bukan dia yang pandu kete 2..die tido..kawan die yang pandu..mase 2 la die tertelan air lumpur..tapi mujur ada orang yang sempat selamat kan die, die di bawak ke hospital kuala lumpur..tapi yang sadis nya die koma..dalam masa seminggu aja die bertahan...!!! lalu meninggalkan aku dan keluarga nya...ermm..:(



Bila teringat kisah2 kami aku mula menitiskan air mata aku...aku terlalu sayangkan die..kami bagai adik beradik..tapi persahabatan kami tak panjang sebab allah lebih sayang kan die...





Al-Fatihah Arwah Azmirul Bin Bahurzaman









1 ulasan:

ZooL Hilmi said...

Assalammualaikum...sedih aku dengar cerita kawan kau ni... mesti banyak hari2.. yang seronok bila bersama dengan dia...mmm

Post a Comment