This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Suke Orang Tue@Matang..!!

Assalammualaikum





Hari : Ahad Malam@ 7.03.2010

Waktu : 08.50 p.m


Citer AKU kali ini agak kontroversi sikit. Mintak sory awal-awal kalau ada yang terasa ea. AKU tertanya-tanya kenapa ya sekarang ni dah jadi trend anak gadis@Gurl2 muda cari lelaki tue tuk di jadikan suami? Apa yang diorang cari sebenarnya ea? Bagi AKU rase :-


  • Gadis sekang suke lelaki tue kerana golongan macam ini matang dalam segala aspek contohnya dalam membuat keputusan. Lelaki tue biasanya lebih cool@stdyy bila berhadapan situasi yang tidak menentu. Betul la kate pepatah "orang tue lebih banyak makan garam". huhu Sebab 2 kene darah tinggi..oppsss..termerepek sudah..Lelaki muda pula kebanyakkannya teragak-agak dalam menentukan sesuatu perkara@tak pikir mase depan...hihihi..
  • Kebanyakkan gadis2 hari ini menganggap ayah@abah dorang sebagai sebaik-baik role model dan hero bagi dorang. Setiap permasalahan yang melanda kepada gadis ayah doranglah yang membantu dorang menyelesaikannya. Ini secara tak langsung membuatkan dorang jatuh cinta kepada lelaki tue@ sebayer ayah dorang.
  • Lelaki tue selalunye di sinonimkan dengan banyak duit terutamanya yang berpangkat tinggi terutame datuk2@ahli perniagaan. Faktor kewangan yang kukuh@tegoh ini menarik minat gadis untuk mendampingi lelaki tue. Mungkin dalam kepala dorang lelaki tue ini cepat mati..so harta peninggalan boleh jatuh ke tangan dorang setelah dorang berkahwin nanti. huhu..
  • Tak kurang juga ada yang menganggap lelaki tua ni lebih romantik dan pandai memujuk. Yelah hidup dah lama, mesti pernah bercinta banyak kali. Pengalaman masa silam@dulu2 membuat golongan tue ni lebih memahami kehendak dan kemahuan gadis masakini.
Sebanarnya AKU tak rase terjejas pun dengan situasi ini. tpi cume ade risaw la jugak... kolo sume nk kawen dengan orang tue..aku nk kawen ngn sape..huhuhu...tapi ni pandangan peribadi aku aja. Mungkin ada gadis2 kat luar sana tak setuju dengan pendapat aku. Terpulanglah@terserah


Tapi Kolo Boleh Jangan La Sume Nk Kawen Dengan Orang Tue..huhu..Melepas La Aku...!!


4 ulasan:

ZooL Hilmi said...

Assalammualaikum.... cha.. kadang2 muskil jugak..aku ni.. sebab kadang2 banyak jugak lelaki.. cuma kadang tak semua lelaki muda berani bila berhadapan ngan gadis.. tapi yang jelas lelaki yang berani dan selalu kacau perempuan selalu dia lah ramai awek...mmm
hehehe

miss.dandeli♥n said...

erm sbgai seorang gadis... saya pon turut tertanya2 kenapa ramai gadis memilih lelaki berumur n sbaya ayh diorg.... mybe citarasa msing2 kot.... but dun worry cha.... rmai lg gadis2 luar sne yg ske laki mude mcm cha.... (◕‿-)

*شهرول نيزام* said...

zool-wasalam....
2 la pasal..aq takut juga beb...
iya aq pn tga free aje ni...
takut lngusng x kawen,,,,
hahhaha

*شهرول نيزام* said...

miss lin-hahha....2 la pasal..
mgkn lelaki berusia ni leh hebat kot...
dari segi-duit nyer n bole menjamin masa hadapan...

huhu....arap2 ade ler ea....da lme bujang...hahhahahaha

Post a Comment