This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Samat Ari Emak
























buat mak tersayang, jika mak baca blog Ecaa nie, buat2 tataw jek la eyh..bukan ape..aku ngan mak aku xde sentimental relationship mcm org lain, nanges same2, bermanja2
(kalau menyendeng2 kt mak tu biase la..tp mak xde respon) makan suap menyuap..kalau masa kecik2 dulu ade laa..but now mase yg diperuntukkan utk mak ngan ayah sgt terhad..kalau balik rumah aku prefer duduk dlm bilik tido, tgk tv , kalau mak abah keluar pergi kenduri,aku umah aje.. ..


back to the point, buat mak tersayang, ecAa nak ucapkan selamat hari ibu..thanx for everything for...

semasa kecil..
  1. mengandungkan aku dlm perut beliau
  2. memberanakkan aku
  3. menyusukan aku
  4. membersihkan berak muntah aku
  5. mendodoi aku dikala meraung
  6. memberi makan pakai secukupnya
  7. mencari babysitter utk aku
  8. menyekolahkan aku
  9. menghantar aku pergi dan balik sekolah

di kala remaja..

  1. memberi aku sedikit kebebasan dgn rakan2
  2. memberi aku kelas2 tambahan walaupun aku hanyut dek rakan2..
  3. mendoakan kejayaan2 demi kejayaan
  4. bertahan dgn ego aku yg tinggi
  5. memberi makan pakai yg telebih cukup
  6. membelikan aku handphone
  7. membiayai topup
  8. menjadi penjamin ptptn dan mmu
  9. memberi wang ringgit dikala aku mengadu xde duit
  10. membesarkan aku smpai jd besar kepala..
  11. kejut aku bangun subuh, suruh pergi kelas walhalnya aku tidur balek.
  12. sanggop dtg dari muar ke cyber semata2 aku nk beli barang yg sbnrnye aku boleh beli sndirik..mengada gile babi aku nie!
  13. pesan suruh belajar rajin2 setiap kali aku nk balik belajar walaupun sbnrnye aku x masok telinga langsong..bagus kau diba
  14. membelikan segala ape yg aku ade skrg
  15. memberi tmpt tinggal yg selesa
  16. memberi pinjam barang2 yg akhirnya jd harta aku
  17. nasihatkan aku pergi kelasss...pergi kelasss..pergi kelasss
  18. menghantar ke klinik ketika aku sakit
  19. mem'back-up' aku dikala aku buat salah yg sememangnya aku salah
  20. membenarkan aku pinjam kereta walaupun da bape kali eksiden
  21. bertahan dgn rungutan aku ttg hidup
  22. ...
  23. ....
  24. ......
infinity of list..


last but not least...terima kasih kerana menjadi emak untuk aku

0 ulasan:

Post a Comment